mandag 19. april 2010

I did it!


For noen uker siden nå bestemte jeg meg for at jeg hadde lyst til å prøve meg på Sotras eget motbakkeløp - Russarstegen Opp.
De raskeste løper opp på fem-seks minutter, så jeg visste at det ikke var det aller mest sinnsyke jeg bega meg ut på.
I forkant av løpet var jeg inne og snoket på treningstider, og fant ut at kvinner mellom førti og femti, altså der jeg befinner meg, brukte rundt åtte minutter opp.


Jeg var ikke tøff nok til å melde meg på sammen med proffene, men jeg tok jentene mine med meg og gikk sammen med mosjonistene. Vi hadde selvsagt stoppeklokke medbrakt...


Som dere ser så var det et merkelig vær. Da vi satt hjemme og koste oss med frokosten noen timer tidligere var det et vakkert vær.
Da vi gikk fra start begynte det å snø, og da vi kom til mål så vi nesten ikke hånden for oss.
Men før vi kom oss derifra igjen, skinte det opp og ble en nydelig dag.

Tidene? Gullebarnet og jeg kom oss opp på 13.30, mens Storeflinkejenten klarte det på 10 blank :-)
Til neste år skal vi legge oss i trening litt tidligere. Det var gøy å delta!

Ingen kommentarer: