tirsdag 13. oktober 2009

Frøken Det-gikk-ikke





Det var i siste liten denne gangen også, men her er altså mitt bidrag til Moseplassens Frøken Høst.
Dette flotte, mørke bladverket med lysere grønn, nesten gul midt, hører til en dahlia jeg kjøpte i fjor. Frøknenen klarte dessverre aldri å komme i blomst i år, da hun ble gjenglemt (hun også...) i garasjens skumle mørke.

PS: Jeg får en melding nesten hver gang jeg skal inn på Moseplassen i det siste. Der står det: Kan ikke åpne Internett-området http:// blablabla. Operasjonen ble avbrutt. Hvorfor det, mon tro?

1 kommentar:

Anne (Moseplassen) sa...

flotte frøkenen, og det var da vel plaster på såret for gjengjemmelsen at hun fikk være med i konkurranse tenker jeg, vel, hun har nå fått fete seg opp i sommer, og knollen er sikkert superproduktiv til neste år, bare du ikke glemmer igjen da.. ;)

Du, interessant at du har problemer med å komme inn til meg. Dette ble jeg nysgjerrig på om bare gjelder deg eller om det også er andre = problemer med serveren min. hm. Takk for at du sa i fra iallefall, jeg for forske litt på dette.