torsdag 26. juli 2012

Ny sjanse

Da Bruce Springsteen hadde konsert i Bergen for to år siden, tabbet jeg meg skikkelig ut ved IKKE å gå til anskaffelse av billetter. Ja, av en eller annen syk og totalt uforståelig grunn, så prøvde jeg ikke engang ... !

Da det gikk opp for meg hvilken sjanse jeg hadde latt gå forbi meg, gikk jeg nesten i koma. Noe så grusomt! Og så grusomt gøy som ALLE etterpå kunne fortelle at det hadde vært. Det var, det var - grusomt, verken mer eller mindre.

Men, det ordner seg for kjekke jenter. Og etter å ha drevet med tankeoverføring og telepati til Bruce et års tid eller så, ja, så bestemte han seg rett og slett for å ta enda en tur til Bergen.
Og da, vet du, da var jeg der :-D

På mandag, kvelden før konserten, satt jeg og hørte på gamle sanger og varmet meg litt opp. Den låten ville jeg høre og den, og den og den og den ...

Men han spilte ingen av de. Og det var jo litt dumt. Men det som er så kjempegøy, det er jo at selv om han ikke spilte noen av de store favorittene, så var det allikevel så utrolig mye tøff og fin musikk, og så god stemning, at det gjorde absolutt ingenting!!

I love Bruce <3

Ingen kommentarer: