lørdag 17. september 2011

Surfevaner

Bildet er hentet fra Vintage Rose Garden-bloggen, men jeg finner dessverre ikke tilbake til kilden ...

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har lagt meg til en vane med å ha Den bærbare med meg i TV-kroken.

Om kveldene, når ungene er lagt, og mor og far skal hente seg inn etter en lang dag, så ligger vi gjerne og slenger i hver vår ende av sofaen. Mannen ser TV og stryker seg gjerne en skjorte til dagen etter, mens jeg blogger eller bare surfer nettet.

Det er i forbindelse med det sist nevnte at jeg skriver dette innlegget. Innimellom alt det rare, nyttige, og ikke minst unyttige, som ligger ute på nettet, så har jeg funnet meg en oase - eller to, egentlig.

Se bare her

... og her

Det er side opp og side ned med nydelige bilder - veldig nydelige, vakre bilder - og innimellom alle de utrolig delikate bildene, så dukker det innimellom opp et lite visdomsord eller to:

"When you reread a classic you do not see more in the book than you did before; you see more in you than there was before."
Clifton Fadiman

ANBEFALER deg å sjekke ut disse sidene! Og ØNSKER deg en fortsatt god helg :-)