søndag 31. juli 2011

Årets ferie - del 3: det gode og det morsomme

Vi tilbrakte et par deilige dager i Malvik utenfor Trondheim. Der bodde vi i en bitte liten campinghytte, uten vann og do, men med en fantastisk utsikt til stranden (og solnedgangen).
Hele dagen ble tilbragt på nevnte strand på bekostning av besøk i Nidarosdomen. Ungene får forhåpentligvis komme tilbake dit en annen gang, for Nidarosdomen er jo vitterlig verdt et besøk.

Men vi kom oss altså inn til byen litt senere på dagen - vi ruslet en tur langs elven og spiste deilig tapas til middag.

Men sjekk antrekket på gjengen min, da! Gjett om jeg lo da de en etter en kom tilbake fra garderobefasilitetene. Uten å vite om hverandre hadde de alle tre valgt samme antrekk for aftenens bytur. Det var noen i Trondheim by som fikk seg en god latter den kvelden, tenker jeg :-D


Da vi kom tilbake til campinghytten den kvelden laget min mann dessert til oss. Han disket opp med stekte bananer med (lett)pisket fløte til. Tilberedt på stormkjøkken, og vanvittig godt!

1 kommentar:

elisabeth sa...

jeg digger outfit'en - og den stekte bananen selvfølgelig!