tirsdag 3. august 2010

Må jeg få anbefale


Etter å ha slitt med en idiothvitløkspresse i årevis, som bare skviset feddene ut i kammeret uten å presse massen gjennom hullene, gikk jeg til det drastiske skritt å kjøpe en ny, til tross for at den gamle var helt i orden. Kvaliteten var i grunnen god, i den forstand at den (dessverre) aldri gikk i stykker ...

Og etter å ha brukt den nye i går kveld, må jeg bare skryte uhemmet. Merket er Zyliss, løp og kjøp sier bare jeg. Nå håper jeg at den holder i like mange år som den gamle, totalt ubrukelige gjorde ...

Med det samme jeg var i den type butikk snopte jeg meg et nytt rivjern også. Og jeg skryter enda mer. Til sitrusskall, til ost, til ingefær ... helt perfekt, og så lett både å jobbe med og å rengjøre. Rivjernet er av merket Microplane.

Det var dagens reklame :-)

Ingen kommentarer: