torsdag 24. september 2009

På kino



I går skulle min mann og jeg på kino, vi skulle se Jenta som lekte med ilden. Dette hadde vi avtalt tidligere på dagen, og samtidig konkludert med at det sikkert ikke var nødvendig å forhåndsbestille billetter...

Det var det selvsagt. Så da jeg kom frem til luken, måtte damen skuffe meg og fortelle at den forestillingen dessverre var utsolgt.

Men vi fortvilte ikke, det er jo så mye kjekt som går for tiden, så jeg kjøpte billetter til Coco avant Chanel, i stedet.
Nydelig film; flotte bilder, deilig musikk, og Audrey Tautou er etter mine begrep helt glimrende i rollen. Anbefales hvis du vil se en film som ikke bråker og støyer, men som bare sender deg ut igjen i høstmørket med et varmt smil i hjertet.

1 kommentar:

Anne (Moseplassen) sa...

åå, det er en film jeg gleder meg til å se når den kommer på dvd eller tv. Kan tenke meg den var visuelt tilfredstillende, og historien burde jo også være interessant.