tirsdag 22. september 2009

Klumper



Hvis det er noen som lurer på hvordan jeg har det for tiden, så kan jeg opplyse om at til tross for at vi bare er kommet til ukens andre dag, tirsdag, så:

* har jeg knekt en negl (eehhh, so?)

* datt negleklipperen i fra hverandre mellom fingrene på meg når jeg skulle ordne opp i elendigheten (?)

* fikk jeg ikke start på bilen i går morges (har heldigvis motorsykkel som jeg kan kjøre)

* sto all oljen som en fontene ut fra motorblokken på motorsykkelen min da jeg skulle hjem fra jobb i dag (takk og pris for at svigerfar er pensjonist og kunne komme og hente meg)

* fikk jeg denne meldingen da jeg slo på pc-en min i dag: ...are rare. They can be caused by bla bla bla, and usually indicate a serious problem with your computer.

Uuuæææææ dette vet jeg ikke om jeg orker...

1 kommentar:

Mari Anne sa...

Uff da, dette hørtes ikke så bra ut. Er det en trøst at morgendagen ikke kan annet enn bli bedre?