tirsdag 29. september 2009

Kommer plutselig tilbake



Høsten er her, og vi tilbringer mer tid inne. Kveldene blir tilbragt sammen med familiens øvrige medlemmer; vi har fyr på peisen og jeg koser meg med en bok eller kanskje til og med et strikketøy.
Jeg har oppe pc-en en rask runde hver dag for å sjekke at det står bra til med alle mine blogg- og forumsvenner, men så slår jeg av igjen og setter meg tilbake i sofaen. Det er deilig, jeg virkelig elsker høsten.

Så, nå kommer det ikke noe mer her fra meg på en stund (så fremt det ikke dukker opp noe jeg MÅ være med på, da ;-)

God høst til alle!

NÅR HAUSTEN KJEM
Når hausten kjem
når kulda kjem
og kveldane vert myrke,
sit eg ved elden
og hullar min song -
held liv i kvida,
manar fram solminne.
Olav H. Hauge

3 kommentarer:

Røsslyng sa...

Olav H Hauge kunne virkelig dette med å få frem stemninger
Ikke dumt å gå litt i dvale ;)
Ha en superfin høst (på tross av drittværet) !

Mari Anne sa...

Fint at noen ser noe positivt med høsten. Jeg er ikke helt der selv, men jobber med saken.

Ha en god høst.

nefertiti sa...

Fint vær ute til å være inne i ;-)