tirsdag 8. januar 2013

Oppussing og sånn


Vi skal ta det store steget. Vi skal, ti år etter at vi flyttet inn i nytt hus, gjøre det ferdig ... Mannen og jeg skal i løpet av de neste tre-fire ukene ta en rekke avgjørelser sammen, og vi er allerede, på hver vår kant, begynt å bygge opp forsvaret. Begynt å samle oss til kamp. Begynt å trene oss i å argumentere for hvordan og hvorfor vi vil ha det på akkurat den eller den måten.

Jeg liker ikke å pusse opp! Av en eller annen grunn blir det ferdige resultatet aldri sånn som jeg hadde tenkt meg det. Men denne gangen, enda vi befinner oss helt i startfasen, har vi faktisk klart å enes om gulvet. Det er ganske fantastisk! Og kanskje lover det godt for fortsettelsen?

Nå skal jeg se om ikke jeg klarer å lure ham til å være med på denne tapeten ... ;-)

Ingen kommentarer: