søndag 5. februar 2012

Forrige helg



Ja, jeg sier forrige helg, for denne helgen her er ikke så mye å snakke om. Annet, selvfølgelig, enn at det er skikkelig fint vær ute, til å være inne i.

Men forrige helg, var riktig flott! Natten til lørdag (...) våknet jeg av at jeg fikk en sms av min datter: "Kan vi dra til by'n i morgen og se på gitarer?" Da lå hun i sengen sin og drømte om å få seg en ny gitar - en akustisk en, i matt tre, med stålstrenger og innebygget mikrofon.

Som den snille mamma jeg jo er, så svarte jeg selvsagt ja. Og en fin dag ble det. Flere timer ble tilbrakt i gitarbutikken, kafébesøk ble det selvfølgelig og en god del window shopping ;-)

Gitar ble ikke innkjøpt, men avtale om at hvis hun selv klarte å spare, så kunne nok mor og far spytte i litt også, ble inngått.

PS: Mor snopte nytt musikkanlegg til stuen - en gave til hele familien. Så nå er alle lp-ene og cd-ene båret vekk. Men ikke lenger vekk, enn at de fortsatt kan lyttes til. Hvis internett og Spotify skulle falle ut f.eks.

Ingen kommentarer: