lørdag 12. februar 2011

SuppegjøkSpinatmat


Jeg var faktisk redd for, her en liten stund, at den nyvunne gleden over å lage mat var forsvunnet ...

Men da jeg skulle en rask tur innom butikken i dag, egentlig bare for å kjøpe Zalo, var det så mye godt jeg plutselig fikk lyst til å lage, at du vil ikke tro det.

Derfor har vi spist ordentlig hjemmelaget spinatsuppe, med skikkelig sprøstekte hvitløkskrutonger til, til kvelds i dag. Og sammen med suppen har vi drukket en deilig rødvin som jeg ikke husker navnet på (som står igjen ute på kjøkkenet, så jeg kommer ikke til å finne ut av det, heller).

Og i morgen skal vi ha stekt steinbit med ristede pinjekjerner til, asparges, pesto, aioli og stekte poteter ... mmm, jeg gleder meg allerede.

Ikke minst til å lage måltidet!! :-)

1 kommentar:

Mathildes Eden sa...

Så flink! Ikke glem å smake:-)
Så blir det enda gøyere!