lørdag 12. februar 2011

I tillegg ...

Er det lov å ønske seg mer enn én ting til morsdagen, eller? For jeg kunne egentlig tenkt meg BÅDE et stykke napoleonskake og en tur ut til bølgekraftverket i Øygarden ...

Jeg har nemlig lyst til å ta noen bilder igjen etter gammelt, har omtrent ikke tatt i kameraet etter jul, og det er jo litt dumt!

Jeg har vært ved bølgekraftverket én gang tidligere, og det er bare vanvittig flott! Det er et nedlagt kraftverk vi snakker om, da - installasjonene klarte rett og slett ikke å stå imot naturens krefter - derfor, i tillegg til bølgene og lyset og steinlandskapet, er det deler av de gamle installasjonene som utgjør helt spesielle motiver.

Ja - det er mitt ønske for morsdagen. Og så kan vi spise napoleonskake når vi kommer tilbake :-)

Bildet er tatt av Martine Onstad

1 kommentar:

Eva sa...

Bølgekraftverket - det var ein god idé. Blir nok ein tur for oss også dit snart, har ikkje sett det enno :-)