søndag 5. desember 2010

Adventskalender - 5

Lp nr 48 av 126, er denne: Break every rule, Tina Turner.

Jeg tror dette må være den absolutt kjedeligste platen Tina Turner noen gang har gitt ut ... Jeg har ikke notert meg når jeg kjøpte den, men den kom i 1986, så det var sikkert på den tiden. Det var egentlig lillesøsteren min som likte TT - jeg må ha latt meg rive med i et svakt øyeblikk :-)

Jeg har aldri vært noen stor fan av damen, men jeg syns jo det er beundringsverdig hvordan hun klarer å holde koken. Og så har hun jo gitt ut mye som er meget bedre enn det denne platen representerer.



Dette har vært en langsom søndag. Det var deilig og avslappende å våkne på hotellet i by'n, spise en god frokost der og rusle litt gatelangs før vi sjekket ut og vendte nesen hjemover igjen.

Det er kjekt å pynte seg og ta seg litt ut en gang i blandt, og ungene syns jo også det er koselig å få dra på liggebesøk hos tante og onkel. Men så er det deilig å være hjemme igjen, alle sammen.

I kveld har vi tent lys nummer to, og åpnet kakeboksene :-D

Ingen kommentarer: