fredag 1. oktober 2010

Den siste tidens nyanskaffelser

... til bokhyllen. Det er visst den - ja og så hagen, da - som har vært vinneren når det gjelder å få noe nytt i år. Man må jo prioritere ...

På turen til Haugesund benyttet jeg anledningen til å stikke innom et par bokhandlere for å sjekke hva de hadde på salg. Det er alltid noen som rydder i hyllene.
Utbyttet var:
Axel Jensens 'Line' og Sulaiman Addonias 'Kjærlighetens konsekvenser'.
For et par uker siden var jeg innom en bruktbokhandler her i Bergen som hadde opphørssalg (trist). Derfra fikk jeg med meg:
Helle Helles 'Forestillingen om et ukomplisert liv med en mann', Margaret Skjelbreds 'Gulldronning, perledronning' og Graham Greenes 'Den menneskelige faktor'.
Et godt grunnlag for en fin bokhøst, vil jeg tro.

God helg, folkens. Her er det like før tacoen skal serveres, og rødvinen er satt til lufting :-)

Ingen kommentarer: