onsdag 2. juni 2010

ABC i ord og bilder: G

Dette blir et innlegg laget i siste liten. Klokken nærmer seg midnatt og her sitter jeg og prøver å ta klare bilder med den ene hånden, samtidig som jeg har nabokjerringen på telefonen i den andre. Det sier seg selv at det ikke går.
Derfor: ukens bokstav - G - er en g-g-ganske uklar g-g-grapefrukt.

Det handler altså om grapefrukt. Denne frukten som er så god, men samtidig så fordømt sur. Jeg drikker grapefruktjuice til frokost og lunsj hver dag - dagen blir ikke den samme uten. Må ha det!

Men innimellom så kjøper jeg ekte vare ... og da strør jeg sukker på :-)

Petunias ord og bildelek.

2 kommentarer:

Petunia sa...

Grapefrukt er det lenge siden jeg har spist, men det skal jeg jammen kjøpe når jeg handler neste gang:)

TorAa sa...

Helt enig,
denne citrusfrukt er etter mitt skjønn den beste og også den sunneste.
Er jeg i varme strøk, da er det grapefruktsaft som gjelder og slett ikke av appelsin.

Sent, men utrolig godt;)