søndag 9. mai 2010

Søndagskveld


Det er søndagskveld, og jeg hadde egentlig en avtale med mannen om en tur på banen for å løpe. Meeen...
Etter å ha tenkt meg godt om (ca 3 sek) fant jeg ut at jeg hadde mer lyst til å sløve på sofaen.
Jeg fikk lyst på noe godt å spise, men siden det er søndagskveld, så er jo kjøleskapet som vanlig ribbet. Men et knekkebrød med Snøfrisk, litt basilikum fra vinduskarmen og den siste cherrytomaten, er jo deilig. Og sammen med en kopp te med sitron, så blir det jo nærmest himmelsk ;-)

Så, nå sier jeg takk for en fin helg, og legger meg på sofaen for å se en film, så kan mannen bare løpe så mye han vil.

Jeg var på loppemarked for et par uker siden, og det var da jeg investerte i Bodyguard med Kevin Costner og Whitney Houston. Filmen kostet meg 1 kr, det står vi i for heltene fra begynnelsen av 90-tallet. Etterpå går den nok videre til Fretex.

Ingen kommentarer: