torsdag 25. mars 2010

tester...


Det grusomme har inntruffet at datamaskinen min har vandret heden. Det vil si at jeg for tiden sitter og knoter på mine døtres pc.

Det er ikke noe gøy...

Alle de tingene som har gått av seg selv etter at jeg brukte enorme mengder med tid, krefter og anstrengelser på å sette meg inn i og forstå for noen år siden, er nå borte vekke.
Altså har jeg ikke fått blogget slik som jeg ville på ukevis.
For bilder har jeg jo ikke fått til å legge inn. Og da har gleden ved å ta dem forsvunnet, også.
Men her og nå i kveld, så har jeg tatt meg selv i nakken. Jeg har kommet så langt at jeg har klart å laste inn bilder fra fotoapparatet mitt, men ikke fra mobilen. Jeg tror jeg har fått til å resize dem også.



Jeg laster to stykk opp på bloggen nå. Funker det så går jeg og legger meg med et salig glis rundt tranten, funker det ikke så til h... med det!

Ingen kommentarer: