mandag 1. juni 2009

Perfekt pinse

Måsegg på Sandøy. Bildet er klikkbart.

Denne helgen har virkelig vært helt utrolig flott. Vi fant ut at siden det er så sjelden vi har skikkelig sommer med varme, sol og fri samtidig, så måtte vi bare nyte den fullt og helt.

Vi har stelt i hagen, ryddet drivhuset, vi har badet (til og med jeg :-)) i sjøen og i vannet, laget grillfest - Etterpå tok vi hele salongen ut på terrassen og koste oss med kaffe avec og annet godt, til solen gikk i havet. Det var spesielt. Som oftest blåser det så mye at vi ikke får brukt terrassen på vestsiden av huset. Og så har vi vært gjester på grillfest hos naboen. Vi måtte hjelpe henne å innvie den nye grillen, og fikk servert et utsøkt måltid med god vin til. Nå skjønner jeg at vi har noe å lære når det gjelder grillmat *sikle*
Vi har vært ute i øyene med båt og jeg har endelig klart å sulle meg til å ta motorsykkelen ut av garasjen.

Den er ikke så veldig fin lenger, den er dessverre infisert med en god del rust, men får jeg den bare i gang i morgen når batteriet har fått lade seg ferdig, så er jeg fornøyd.
Jeg vurderer å selge bilen min, og heller kjøre sykkel og ta buss nå når jeg ikke jobber sent lenger. Vi får se.


Nå håper jeg bare at været kan fortsette slik som dette en stund til, selv om jeg dessverre har plukket opp noen hint om at nattetempen skal helt ned i 2 grader i løpet av uken. Æsj!

Men - det skal vi bekymre oss for da. Enn så lenge nyter vi fortsatt solnedgangen og tenker tilbake på en super helg :-)

Ingen kommentarer: