torsdag 4. juni 2009

Challenged



Alt godt har utfordret meg, og jeg tar i mot på strak arm. Sitter her og prøver å slå ihjel en time før jeg skal hente gullebarnet som er ute på rek. Here goes:

♥ Hva er du opptatt av for tiden?
For tiden er jeg mest opptatt av å finne nok tid til å rekke over mine to jobber, samtidig som huset skulle hatt seg en skikkelig omgang...

♥ Hva har du på deg i dag?
Blå bukse, lyseblå t-skjorte.

♥ Hva skal du spise til middag?
I dag hadde vi blomkål og skinke med hvitsaus med ost i.

♥ Hva vil du gjerne lære deg?
Å danse tango på argentinsk.

♥ Hva hører du på akkurat nå?
Vinden som suser rundt hushjørnet.

♥ Hvordan er ditt favorittvær?
Sol og varme, med ett og annet vindpust.

♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Å få sydd bakstykke på alle nåleputene som gla'dagselevene har laget (symaskinen min har begynt å sy baklengs...)

♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?
Gunda er en svært kjekk dame!!

♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det vært?
Italia.

♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?
En smoothie med bringebærsmak hadde absolutt gjort seg nå.

♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?
Ekkoet i lommeboken.

♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt?
Til Alta for å gi min bror en skikkelig god klem.

♥ Hvilket språk vil du lære?
Fransk, italiensk, kinesisk. I den rekkefølgen.

♥ Hva ser du etter i en venn?
En venn må være til å stole på. Ha godt humør. Kunne ta ting på sparket.

♥ Hvem vil du gjerne møte?
Johnny Depp.

♥ Hva slags musikk liker du?
Jazz, klassisk, pop, vise, rock. For å si det sånn... jeg er ikke så veldig glad i trekkspill (beklager svigerfar). Heller ikke type DDE.

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
En gullaktigfarget bluse som jeg går med når jeg skal pynte meg uten å være for fin.

♥ Hva er drømmejobben?
Jobber for tiden på en barneskole, det er veldig kjekt. Ellers kunne jeg ha funnet meg godt til rette på et bibliotek.

♥ Har du noen favorittmodeller?
-66 modellen er ganske tøff...

♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på?
Da ville jeg tatt turen inn på hagesenteret. Ville holdt av litt til en softis.

♥ Beskriv stilen din?
Uff - stil? Mamma pleide å kalle meg husflidsindianer da jeg var tenåring. Jeg klarer visst ikke å bestemme meg for hva jeg liker, men det blir ofte dongeribukse og Doc Martens. Til fest liker jeg derimot å pynte meg skikkelig.

♥ Hva var det siste motebladet du leste?
Har ikke lest moteblad på det jeg kan huske. Kan faktisk ikke svare...

♥ Den siste cd-en du kjøpte?
Kjøpte to cd-er med Melody Gardot.

♥ Hva hørte du på da du ble tagget?
Storeflinkejenten min som fortalte at hun hadde vunnet fotballkampen hun akkurat har spilt.

♥ Hva vil du akkurat nå?
Ut på tunet for å sjekke om jeg får start på motorsykkelen min.

Dett var dett. Nå må jeg lage en skive til fotballjenten, og så må jeg hente gullebarnet.

So long.

Sender den videre til Turbolotte og Orchis :-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj se det.. får ta den i morra. He-he.

Anonym sa...

Ja, den var ikke gjort i en håndvending, denne ;-)

nefertiti