lørdag 2. mai 2009

I dag passet det



I dag passet det å åpne denne vinflasken. Jeg fikk den av en venninne til 40-årsdagen tidligere i år, og jeg har i grunnen ventet på at den rette dagen skulle komme. Akkurat den riktige dagen til å nyte en vin med et så flott navn.

Mad Fish -
The MadFish story begins in the far southern reaches of Western Australia where 15 kilometres from the quiet coastal town of Denmark is the picturesque Madfish Bay. According to local folklore, the bay’s tranquillity is broken when two tides meet. The fish confused by this natural phenomenon, can be observed leaping in the air as if in a state of complete madness.


Jeg følte meg nemlig litt sånn i dag (jeg er født i fiskenes tegn), etter å ha satt fem kilo med poteter hos Mamma i går, og vært på badmintonturnering med Gullebarnet i seks timer i dag.
Da vi endelig var hjemme igjen i ettermiddag var det bare å hive seg rundt med middag, samtidig som jeg desperat forsøkte å få ordnet opp i bombenedslaget som så ut til å ha rammet når vi var borte fra hjemmet. Umulig - vi må ha forårsaket det selv... :-/

Denne vinen har imidlertid sørget for at alt er kommet i balanse igjen *hihihi*

Takk, M!

Ingen kommentarer: