fredag 9. januar 2009

Nyttårsforsett

Årets nyttårsforsett er at jeg skal komme meg litt tidligere i seng enn jeg har vært vant til de siste...jaja, hele livet frem til nå.
Jeg har alltid vært en natteravn, og det har i grunnen passet bra siden jeg har hatt et yrke som gjorde at jeg sjelden var hjemme før over midnatt.

Men - nå har jeg jo begynt et nytt liv, med vanlig kontortid (kontoret befinner seg hjemme på mitt eget kjøkken, og jeg har innført flexitid ;-)) så da er det jo greit å komme seg litt tidligere til sengs.

Altså; jeg skal ha lagt meg før midnatt hver kveld i ukene. Det vil si at jeg allerede har gått på en smell........God natt!

2 kommentarer:

Harryford sa...

Hi Hi - smellen var ikke så stor! ;-) Men det kan være greit å komme i seng i rimlig tid, når en skal tidlig opp å gjøre situps! ;-)

Ps Det er virkelig flott å få med seg soloppgangene. Det gir kraft til dagen! Nyter muligheten jeg har til det, som hjemmeværende - for tiden!!!

nefertiti sa...

Det er jeg enig i. Her jeg sitter ved kjøkkenbordet får jeg med meg soloppgangen hver dag - selv om den ikke er like spektakulær, hver dag, selvsagt...