lørdag 29. mars 2008

Paris je t'aime



Ja, da er vi hjemme igjen etter å ha tilbragt en uke i Paris.

Det var en fantastisk by! Jeg har aldri vært der før, men nå tror jeg at det må bli noe vi gjør hvert år. Jeg begynner i alle fall å spare med en gang.

To dager var vi i Disneyland - og jeg elsket det like mye som ungene gjorde. Det var et eventyr!
Ellers var vi i Sacre Coeur, Louvre og Versailles. Og vi gikk. Vi gikk rundt over alt. Fra Les Halles til Latinerkvarteret, fra Louvre til Eiffeltårnet. Rundt i parken og dyrehagen i Vincennes. Underveis stoppet vi og spiste løksuppe og drakk rødvin, eller vi spiste is og drakk champagne. Hver kveld var vi utslitt, men totalt lykkelig. Både store og små. Jentene mine er fantastiske å ha med på tur!!

Da vi gikk tur i Latinerkvarteret kom vi over denne lille skatten av en butikk. Mon Dieu - jeg kunne tilbrakt resten av uken der...
Jeg kjøpte 'The Cleft' av Doris Lessing der. Den gleder jeg meg til å lese.

Ingen kommentarer: