søndag 30. september 2012

Skuffet!

Jeg la meg med et forventningsfullt smil om munnen i går, etter at jeg hadde funnet ut at Bergen Kino skulle få satelittoverført en forestilling fra Bolsjoi-balletten i Moskva: Sylfiden.

Stor var derfor skuffelsen, da jeg etter å ha fått med meg den ene datteren inn til by'n på en søndag ettermiddag, at vi faktisk ikke fikk det med oss allikevel.

Bergen Kino hadde misforstått når forestillingen skulle begynne i Moskva, og ikke før vi satt benket i en fullsatt kinosal fikk vi vite at det ikke ble noen ballett på oss før senere på dagen. Noe min datter og jeg ikke hadde anledning til å vente på. Pengene tilbake og fire gratis kinobilletter var jo et slags plaster på såret, men kunne aldeles ikke veie opp for hva vi gikk glipp av.

Jaja, neste sjanse er 21. oktober, da skal vi se Svanesjøen!

PS: min datter fikk lokket meg til å se Istid 4 istedet. Ikke akkurat det alternativet jeg kunne ønsket meg mest, men så kan jo ikke jeg få viljen min hele tiden heller ;-)

Ingen kommentarer: