tirsdag 26. juni 2012

Sats på snopet

Jeg var i Stavanger i helgen, sammen med minste Gullebarnet og korpset hennes, NM, må vite.

Helt tilfeldig snublet jeg nærmest over den største (ste)Gullungen - hun som er voksen student i Oslo, og flyvertinne på si. Du kan jo forestille deg hvor kjekt det var!!

Som alle moderne kvinner gjør når de møtes sånn tilfeldig på byen en lørdag formiddag, med noen timer til overs til fritt bruk, så gikk vi selvsagt på kafé og drakk caffe latte og spiste cup cakes ... NOT!

Nei, ikke vi. Som de råskinnene av noen damer vi er, hoppet vi i joggeskoene og tightsen, og stilte på døren til SATS. Der tog vi 'an heilt ut, du ...

Og den onde stemoren (det er meg), er overlykkelig her hun ligger på sofaen med resten av lørdagsgodtet, tre dager etter sprek-seansen lørdag formiddag, og pleier tidenes gangsperr med ekstra syrlig skumsnop, og lakris innhyllet i kokossøteting. Uten disse e-stoffene og dette sukkeret tror jeg ikke det ville vært mulig nemlig, å komme seg på bena igjen. Neste gang tror jeg at jeg foreslår cup cakes først som sist ;-)

Ingen kommentarer: