torsdag 1. desember 2011

Jeg har bestemt


... at det behøver ikke hete "Sju sorter", som i kakesorter, det kan faktisk hete "Sju ting".

Men når jeg tenker meg om, så er det kanskje litt merkelig å kalle julegodter for ting?!

I alle fall: vi skal ha sju ting, og vi har fire av dem i boks allerede. Serinakaker, pepperkaker, kokosmakroner og julefruktbrødkake (med svisker, tranebær, rosiner og dadler gjennomtrukket med sherry, og nøtter).
Da mangler vi bare tre ting. Sandkakedeigen står i kjølen, klar til å trykkes i former i morgen, men hva skal de to siste tingene være?

Jeg har lyst på noen konfekter, gjerne noen som ser litt kompliserte ut uten å være det ;-), og som har en eller annen form for likør i seg. Har du et forslag? Kom med det!

Ja, og marsipan, jeg elsker marsipan :-)

Ingen kommentarer: