fredag 11. november 2011

Fullmåne og fin dato

Det første jeg så da jeg slo øynene opp i dag morges kl 07:30, var fullmånen - en stor, gul ost som gjorde seg til og speilte seg i sjøen på vei ned. Til tross for antydning til hangover etter gårsdagens jentefest, spratt jeg opp for å beundre fenomenet.

I løpet av dagen var det den spesielle datoen som var samtaleemnet: 11.11.2011. Får håpe det er en lykkebringende dato å bli født på, sånn som SMS-meldingene som har versert i år har fortalt oss at det er ...

På vei hjem fra jobb, hadde osten trillet runden sin og var på vei opp igjen. Jeg hadde det rå-travelt med å komme meg hjem til mann og barn med middagen, men jeg klarte ikke la være å kjøre ned på kaien for å ta et bilde. Det er jo fascinerende, ikke sant? Det går an å falle litt i staver og bare bli sittende og se, og se. I alle fall er jeg sånn :-)

God helg!

Ingen kommentarer: