mandag 15. august 2011

Som mor, så ...

Det er så utrolig kjekt når ungene selv finner frem i mors bokhyller. Og i denne morens bokhyller befinner det seg utrolig mye rart ... I dag da jeg kom hjem fra jobb hadde gullebarnet på elleve, funnet de tre bøkene med Tommy og Tigern-striper. Hun satt på gulvet og fniste og lo - og det gjør hun fortsatt, nå sju timer senere!

Selv leste jeg denne serien på begynnelsen av 1990-tallet, da jeg bodde i Stavanger. Det er bare ett av mange gode minner fra den gang jeg akkurat var flyttet hjemmefra, var nyforelsket og levde herrens glade dager :-)

Jeg leser fortsatt tegneserier, men nå er det stort sett Nemi og Pondus det går i. I forbindelse med Tintin-filmen som har premiere i oktober, så har jeg egentlig tenkt at jeg skulle lese den også, men tiden flyr visst i fra meg ...

1 kommentar:

Britt Åse sa...

Å, Tommy og Tigern er stas! Jeg hadde nesten aldri lest en tegneserie før jeg traff min kjære, men jeg skal hilse og si at hans hyllemetere har vært til fryd!
Jeg husker en formiddag i båten i Risør havn, hvor jeg leste T&T, og fikk en så grandios latterkrampe at folk i de andre båtene stoppet med det de holdt på med og SÅ på meg :lol: