tirsdag 15. mars 2011

Russerne kommer

Bildet har jeg tjuvlånt her.

... eller, de har kommet - og slått seg ned her i by'n. Og på lørdag var vi invitert på russisk aften, hvor det blant annet ble servert avkjølt vodka og russisk kaviar.

Og bordet var dekket med lyseblå og rosa brikker, grønne vannglass med gulltegninger på og iskalde vodkaglass i onyx. Det var kjempefint :-)

Og det var veldig spennende, både for mannen og meg, og for gullebarna, også, å høre alt de hadde å fortelle om både maten vi spiste og skikkene rundt den. A propos gullebarna - de syns kanskje ikke at kaviar var det beste de hadde fått(!), men alt det andre som kom på bordet var veldig godt. Blant annet en variant av kålrulletter, som vi jo kjenner fra vårt eget kjøkken.

Fryktelig irriterende at jeg gikk fra fotoapparatet hjemme, for jeg skulle gjerne vist dere hvor fint det var, alt sammen.

1 kommentar:

RandiA sa...

Hei, du har fått en Award av meg. Sjekk siden min:
http://reading-randi.blogspot.com/2011/03/beautiful-blogger.html