mandag 21. mars 2011

Beautyful Blogger

Tusen takk, enda en gang, Randi, for denne utmerkelsen.
Det er alltid hyggelig å få god tilbakemelding på det en holder på med, og selv om jeg bruker bloggen hovedsaklig som en slags minnebok/dagbok/fotoalbum til egen forlystelse, så gleder det meg selvsagt stort at også andre setter pris på det.

Jeg har svart på noen spørsmål som fulgte med awarden, og i tillegg til å lenke tilbake til den som ga meg den, skal jeg sende den videre til noen bloggere jeg setter pris på. I den forbindelse har jeg lyst til å gjøre en liten vri:

Jeg ser at det den siste tiden har vært ganske mange flere lesere innom bloggen min, enn det har vært tidligere. Jeg ville syns det var utrolig kjekt hvis noen av dem ville ta awarden til seg, og på den måten vise meg hvem de er :-)

Her er svarene mine:
• Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
(Når han tar følge med faren opp)til Drammensveien, bruker han bare åtte hundre og (seksten skritt,) ’Herman’ av Lars Saabye Christensen.
• Hva er det siste du så på TV?
House på Tv2.
• Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Regnet som pisker mot vindusruten og vinden som uler rundt hushjørnet.
• Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Jeg har vært på tur til Geilo i helgen, og kjørt slalom og festet med gode kolleger :-D
• Hva har du på deg nå?
Min gode, gamle morgenkåpe, som egentlig er klar for utskiftning.
• Hva var den siste filmen du så?
The Social Network.
• Skulle du overveie å flytte til utlandet?
Nei, jeg trives her jeg er. Men hvis jeg kunne fått et år eller to i Italia, så hadde jeg nok takket ja!

1 kommentar:

RandiA sa...

Det er deg vel fortjent, nefertiti....
Du har sett Social Network, ser jeg...var den bra da? Jeg skal se Norwegian Wood denne uken..holder på å lese boken.