mandag 30. august 2010

Travle tider



Hvis det er noen som tror at jeg har ligget på latsiden den siste uken, så tar de altså helt feil.

Jeg har blant annet laget disse eskene. Oppi eskene skal jeg ha sko, og eskene skal stå på mitt splitter nye walk-in-closet, eller som han skrev eiendomsmekleren: walking closet.
Ja, det er åtte år siden vi flyttet inn i nytt hus, og nå i sommer ble garderoben endelig ferdig. Men, den som venter på noe godt venter altså ikke forgjeves. Jeg er überfornøyd :-D


Og ikke nok med det, vi har også, endelig, fått opp solskjerming i spisestuen. Fantastisk! Men jeg kan love at det er litt av en prestasjon og henge opp åtte meter med lammeller og fortsatt være gift. Fjo! for en jobb.

Men nå er høsten her, og det er travle tider, Baktusbror. Det ser jammen meg ut som at det kan bli en stund til jeg får tid til å blogge noe særlig. Jeg håper selvsagt at jeg får anledning til å vise livstegn innimellom, men helt frem til desember ser det rimelig spekket ut på kalenderen.

Derfor ønsker jeg de som titter innom meg en deilig høst. Måtte den bli vakker!! Klem fra Elisabeth :-)

Ingen kommentarer: