mandag 21. juni 2010

Min dag

Hagen på Hytta har tagget meg. Om jeg har noe særlig interessant å komme med i en sånn anledning, tviler jeg på (Hm - vil det si at jeg kjeder meg for tiden? Det gjør jeg jo ikke!), men - here goes:

Morgenens nedtur:
At han jeg skulle ha fatt i på telefon i dag, var på kurs.

Utenfor mitt vindu:
Befinner det seg en ganske stor eik. Den plukket svigerfar som bitteliten kvist på begynnelsen av 1980-tallet.

På mitt fjernsyn:
Er det ingenting. Og det har det ikke vært på omlag tre måneder.

Jeg vil gjerne høre:
Jeg skulle gjerne hatt en liten bekk eller noe sånt i hagen. Noe som kunne laget vannrislelyd til meg.

Jeg har på meg:
Min manns grå kordfløyelsbukse, en rød- og hvitstripet bluse, med sikkerhetsnål der øverste knappen skulle vært, og briller. Håret står som vanlig til alle kanter og krøller seg akkurat sånn som det passer seg.

I dag skal jeg:
I dag har jeg begynt å finne frem klær som skal i feriekofferten. Og så har jeg sydd litt på stråhatten min. Den er meget godt brukt, og holder på å gå i oppløsning *sukk*

Men jeg vil heller:
Jeg skulle absolutt hatt meg en tur på biblioteket ...

I min vinduskarm:
Står det tre telys og en potte med basilikum.

I helgen skal jeg:
Reise på ferie. De tre neste ukene skal tilbringes i en seilbåt i Hellas.
PS: hvis noen skulle finne på å ville leke tyven tyven her hos meg, så glem det!
Her er det folk hele tiden
;-)

Morgenens lykke:
Å spise frokost sammen med gullebarna mine før de skal på skolen.

Dette bildet har dere aldri sett før:


Det er en horngjel, eller en belone belone, som den heter på latin.

1 kommentar:

Hønsehusets planter og garn sa...

Fin fisk til fiskesuppe, den går jo sammen med makrellen, men er en luring til å ta agnet en bruker.