lørdag 21. november 2009

Godt trent

Puh - da er mitt seks-ukers treningsprogram gjennomført. Med glans, vil jeg si, og en viss overraskelse.
Da min mann sa til meg i oktober, at jeg kom til å trene arm med 35 kilo bare halvannen måned senere, trodde jeg han tullet med meg.
Men jeg trener faktisk totalt med 95 kg mer nå enn da...

12. okt -09: 21. nov -09

Biceps Curl 25 kg - 35 kg
Triceps 15 kg - 20 kg
Leggpress 90 kg - 120 kg
Nedtr. bak nakken 40 kg - 55 kg
Low row 45 kg - 63 kg
Lower back 30 kg - 42 kg
Skulderpress man. 8 kg - 10 kg
Bryst skråbenk 12 kg - 16 kg

Så - nå feirer jeg med en halv Caramello og en halv Hobbit. Da snakker vi sjokolade.
God helg!!

2 kommentarer:

krepsemor sa...

Du imponerer virkelig! Styrketrening er veldig bra! Selv bruker jeg ergometersykkelen annenhver dag, og rockering i tillegg! Viktig å holde kroppen i trim!
Ha en fin lørdagskveld!

nefertiti sa...

Blir nesten litt imponert selv, også ;-)
Og så kjenner jeg jo hvor godt det gjør!