onsdag 28. oktober 2009

Som lovet





I går lovet jeg meg selv at jeg i dag, skulle stoppe opp og trekke pusten. Og det gjorde jeg.
Vel hjemme fra jobb, ene ungen plassert på trening og andre over leksene, så tok jeg på meg støvlene og gikk ut.
Ut i hagen, rusle, rusle. Ta bilde, luke litt, leite etter rosesaksen. Ta med inn én av hver av de som fortsatt blomstrer.



'Graham Thomas' sto med et prakteksemplar av en blomst - det var så vidt jeg hadde hjerte til å skjære den av, men den er flott nå også, der den står i vasen foran meg.

Det er godt å ha en hage det går an å finne roen i :-)

4 kommentarer:

Berit sa...

Mmmm, definitivt sjeleføde. Lekkert!

Unknown sa...

åååhhhh

Røsslyng sa...

Nydelige buketter!
Det ligger en liten utfordring til deg i 'Hverdagsnuleriene' mine

Røsslyng sa...

Uh, aner ikke hvor b'en ble av... Du finner den ihvertfall her: http://hverdagssnublerier.blogspot.com/2009/10/utfordring.html