onsdag 26. august 2009

Ti ting...



Alt godt-Gundad lurer på hvilke ti ting som har gjort oss lykkelige i det siste. Selvsagt regner vi ikke med mann og barn - de gjør oss jo lykkelige hele tiden :-)

Ti ting som har gjort meg lykkelig i det siste:

At jeg har kjøpt meg en ny r. ’Barkarole’.
At jeg har fått fikset motorsykkelen.
At jeg fikk boken om T.S.Spivet i posten hin dagen.
At jeg hadde anledning til å være med på hagegaltreff i helgen.
At jeg har stått i tyrefekterringen i Ronda.
At det bare er snakk om dager til vi setter spaden i jorden for å lage buksbomhekk og rosebue.
At jeg er begynt å trene igjen.
At vi har refinansiert.
At jeg fikk fatt i den blå kjolen i Spania.
At jeg har frysen full av jordbær, bringebær og blåbær som skal bli til friske smoothies utover høsten.

Er det noe som har gjort deg lykkelig i det siste?

1 kommentar:

Monsei sa...

Jeg måtte google "barkarole", den var jo nydelig!:-)
Husk å ta før- og etter bilder av hekk og bue prosjektet:-)) Alltid gøy å se.