mandag 13. juli 2009

Sommerlektyre

Ferielektyren er klar.

Anna Gavaldas bok Eg elska ho har stått på leselisten lenge,


Muriel Barberys bok Pinnsvinets eleganse kom jeg over i dag - plukket den opp mye på grunn av det fine omslaget, men etter å ha surfet litt på navn og tittel så skjønner jeg at jeg har noe å glede meg til


- og Dan Browns pageturner av en bok kjøpte jeg hin dagen. Sistnevnte er jeg nesten ferdig med - det er lettlest litteratur - selvom det var meningen å spare den til strandlivet.


Da er det ikke så lenge til vi setter oss på flyet, men ennå har vi noen arbeidsdager igjen. Det er godt å ha noe å glede seg til - på den ene og den andre måten :-)

1 kommentar:

elisabeth sa...

Herlig lsestoff..tenker du trives med lærer ferie;) Hvor går flyturen da? Her er det bare å komme, og trenger du en husmorferie: CALL ME!!!!!