søndag 24. februar 2008

Vinterferie




Da jeg var liten var det alltid snø om vinteren - og alltid pent vær om sommeren.
....kanskje ikke alltid, men jeg bodde litt lenger oppe i høyden og litt lenger inn i landet da enn jeg gjør nå, så helt galt husker jeg nok ikke.
I alle fall, dette har jammen meg vært en flott ferie! Uken ble litt amputert i begge ender på grunn av været, men opplevelsen totalt var helt 'konge'.

Jeg har kost meg med familie og venner på Ustaoset. Hytten var utrolig deilig med alt utstyr som tenkes kan - nå må jeg presisere at jeg like gjerne kunne reist til noe atskillig mer spartansk, og sikkert hatt det vel så kjekt - for at samtlige skulle kunne nyte maksimalt. Vi har spist de deiligste måltider, gått de flotteste turer og til og med fått kjørt litt slalom. Og så har vi laget huler i snøfonnene. Sånne svære, med 'tre rom og kjøkken'.
Det var da jeg oppdaget at jeg har klaustrofobi.

Vi skulle vært til søndag, men vei- og føreforholdene gjorde at vi måtte dra tidligere. Det var dumt, men man har jo forpliktelser, og været kan man jo ikke gjøre noe med.

Ingen kommentarer: